Cvičenia

Pondelok
Tabata
06:30 - 07:30
Salsation
18:00 - 19:00
Insanity
19:00 - 20:00
Box
20:00 - 21:00
Utorok
Zumba
18:00 - 19:00
Body Bar
19:00 - 20:00
Streda
Tabata
06:30 - 07:30
Salsation
18:00 - 19:00
Insanity
19:00 - 20:00
Štvrtok
Body Bar
19:00 - 20:00
Box
20:00 - 21:00
Piatok
Tabata
06:30 - 07:30
Sobota
Nedeľa

Body Bar

Utorok19:00 - 20:00
Štvrtok19:00 - 20:00

Body Bar je veľmi populárne posilňovacie cvičenie medzi ženami. Pri cvičení sa používa špeciálna pogumovaná tyč dlhá 130 cm, s hmotnosťou 2 kg. Cvičenie s tyčou plní funkciu variabilnej záťaže a pomáha vybudovať si podvedomý reflex správneho držania tela, posilňuje ochabnuté svalové skupiny a naťahuje skrátené svaly. Táto kombinácia umožní získať dobrý pocit z vlastného tela i zdravé sebavedomie. Cvičenie s tyčou zvládne aj ten, kto dlho alebo ešte nikdy necvičil. Každý cvičí podľa vlastného pocitu i cieľa, ktorý chce dosiahnuť.


Box

Pondelok20:00 - 21:00
Štvrtok20:00 - 21:00

O tom, čo je box a o aký bojový šport ide netreba hádam ani vysvetlovať. Dôležité informácie sú: Vstupné na box 4 €. Vo vstupe je aj samozrejme využitie posilňovne. Permanentka na 2 tréningy týždenné 29€ na 3 tréningy týždenne 38€.Trénerom je Richard Svitač ( škola Tomiho Kida), jeho posledný športový úspech je 3. miesto na Majstrovstvách Slovenskej Republiky v ťažkej váhe.


Insanity

Pondelok19:00 - 20:00
Streda19:00 - 20:00

Insanity, plán, ktorý Vám má pomôcť schudnúť a vytvarovať postavu. Tento druh cvičenia Vám pomôže s chudnutím, ale taktiež vďaka Insanity budete mať skvelú kondíciu a výdrž. Spočíva v tom, že ide o prevrátený intervalový tréning, kde budete 3-4 minúty cvičiť naplno a potom si iba 30 sekúnd odpočiniete a prejdete na ďalší cvik. Práve tieto intervaly Vám pomôžu urobiť tú veľkú zmenu na Vašom tele. Video: http://www.youtube.com/watch?v=cSccVzdYhmI


Salsation

Pondelok18:00 - 19:00
Streda18:00 - 19:00

salsation...


Tabata

Pondelok06:30 - 07:30
Streda06:30 - 07:30
Piatok06:30 - 07:30

Tabata na rozdiel od iných programov môže byť ukončená už po štyroch minútach cvičenia. Je však veľmi náročná, hlavne pre začiatočníkov, pre ktorých aj tie štyri minúty budú strašiakom pred druhým takýmto tréningom. Princíp práce pri tabate je veľmi jednoduchý. Pri cviku urobíme 20 sekúnd v najväčšej intenzite, akú sme schopní zo seba vydať. Potom nasleduje 10 sekúnd prestávky. Toto zopakujeme ešte sedemkrát a po ôsmom kole končíme. Do tabata tréningu sa v podstate môžu zahrnúť ľubovoľné cviky. Dobré sú drepy či kľuky. Ideálne je vyberať z cvikov, ktoré v sebe spíjajú prácu čo najväčšieho počtu svalových skupín, ako napríklad „angličáky“ (drepy a kľuky s výskokom, v angl. burpees). Do tabata tréningu sa v podstate môžu zahrnúť ľubovoľné cviky. Dobré sú drepy či kľuky. Ideálne je vyberať z cvikov, ktoré v sebe spíjajú prácu čo najväčšieho počtu svalových skupín, ako napríklad „angličáky“ (drepy a kľuky s výskokom, v angl. burpees). Ak ste pripravení na vyčerpanie a bolesť, vyskúšajte to. Vyhnete sa monotónnosti a efektívne dosiahnete želané výsledky.


Zumba

Utorok18:00 - 19:00

Zumba


Galéria